17 Ocak 2011 Pazartesi

ÇOK GÜZEL BİR HAFTA BAŞI HERKEZE BOL ŞAN DİLİYORUMMMM...


Bugün haftanın başı umarım bu hafta ve bütün haftalar herkez için güzel şanslı mutlu geçer. Birde aşk diliyorum, sevgi diliyorum aşka ve sevgiye ihtiyaç duyanlara :-) Bloğum yeni yeni yazmaya başlayan biri olarak moda üzerine ne varsa sizlerle paylaşacağım aldığım ve alıcağım ürünler olsun ve yakın zamanda bloğumun üzerinden satışa sunucağım kıyafetlerim ve tasarımını yaptığım ürünlerimin hepsini sizlerle paylaşıcağım. Biliyorsunuzki H&M açıldı. hem çok güzel hemde çok uygun fiyetlara satışta olan ürünleri var. ve şuan inanılmaz dercede indirimde bulunmakta tavsiyem bi göz atmanız. çok hoş bi leoparlı tayt aldım biliyosunuzki seneler sonra leopar yine rövanşta şimdi sizlerle leopar yolculuğuna çıkalım...


                                                                 
Madem bu kadar leopar modası var. :-) Kaçınılmaz ki bende bi kaç parça şeye el attım şimdi onlara bakalım.



H&M den aldığım bu tayt süper henüz giymedim ama en kısa zamanda çok güzel bir kombinle sizlerin sunucam...






louıs vuıttondan aldığım bu şalı severek kullanıyorum üstelik çok sıcak tutuyo uzun olduğu içinde boğazımın etrafında üç kere dolayabiliyorum...


Çok tatlı yağmur botu çok rahat kombinleyebiliyorum.




Sephoradan aldığım bu far bantlarına bayıldım desem yeridir. Süperler içerisinde 5 adet farklı tonlarda bant bulunmaktadır.ayrıca her bant bi defaya mahsus değildir.içerisinde tozu ve fırcasıda bulunmaktadır bantı yapıstırıp kaldırdıktan sonra beyaz tozunu suruorsunuz ve kalıcılıgını sağlıyor. Fiyatıda çok uygun :45.90 TL















Hatta aşşağıdaki fotoğraftada çok net olmasa göz kapağıma leopar bantdan kullandım.  :)))



Zara dan aldığım bu şapkayıda severek kullaıyorum. Ama modelini değiştirmenin vakti geldi diye düşünüyorum. Altın sarısıyla leoparın vazgeçilmez bi uyumluluğu var. Altın sarısı zincirlerle üzerinde çok güzel bi tasarım yapabilirim. Fikirleriniz varsa sunabilirsiniz.

1 yorum:

  1. esracim gamze saracoglu davetiyesi sana ciktii 2 gundur haber bekliyorum! bana styleboomblog@gmail.com a acil acil acil isim, adres, telefonun gerekiyor, bana ulasamazsan yedek isme gececegim! sevgiler:)

    YanıtlaSil